ponedjeljak, 5. lipnja 2017.

ZAFUL WISHLIST

Pozdrav dragi moji i dobrodošli u novi post!

Dugo me nije bilo, dugo nisam pisala, a ima li išta gore od zadnjih mjesec dana škole. Testove i usmene sam privela kraju, škola je za par dana gotova pa sam odlučila da se ponovo posvetim blogu.

Vjerujte dosta toga se skupilo za pisati od favorita, noviteta i svega ostalog.

Prvi sajt sa kojim sam surađivala je ZAFUL. I mislim da je jedan i od najkvalitetnijih. Uvijek sam bila zadovoljna s onim što naručim, međutim već par mjeseci ne surađujem ni s kim, ali ipak sam danas ušla da pogledam novosti koje nudi Zaful. Vjerujte mi, i više nego da sam se iznenadila, toliko prelijepih stvari ja se nisam mogla nagledati.

Odlučila sam da vam izdvojim stvari koje su me kupile, i koje bih rado nosila!



         Šorc --> OVDJE/HERE
         Majica --> OVDJE/HERE
         Kombinezon --> OVDJE/HERE
         Bikini --> OVDJE/HERE
         Torba --> OVDJE/HERE
          Naočale --> OVDJE/HERE

I obavezno pogledajte ovo! Sigurna sam da će svako pronaći jednu za sebe!

Toliko od mene za danas. Ubrzo vam se javljam sa novim postom !
E-mail: jasicdzenita@gmail.com

Broj komentara: 6:

  1. nice wishlist loving the romper
    www.mssparkleandglow.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da si se vratila posle kratke pauze. Jako lep post. Zaful je stvarno koristan sajt, a ova wishlista još bolja.
    P.S. Na mom blogu sam organizovala Q&A, pa bih volela da mi postaviš nekoliko pitanja.

    It's Q&A Time | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post draga <3 Mnogo volim Zaful,a tvoja wishlista je odlična .
    Pogledaj moj novi post : http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/turquoise-ootd.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam tvoj blog i baš mi se sviđa,samo tako nastavi ♥

    http://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Znam kako je sto se tice skole😥 Al nek si se vratila sad je ljeto i svi cemo biti aktivniji😊 obozavam Zaful!

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post!Sviđa mi se tvoja wishlista,ovaj šorc je tako cutee ♥

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška